شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

بیلیارد

بیلیارد رو برای همیشه گذاشتم کنار...

از مرداد پارسال که به دلایلی دوره قمار کردن و بیلیارد بازی کردن رو خط کشیده بودم تا دو هفته پیش پام رو تو هیچ باشگاهی برای قمار نگذاشتم بجز مواقعی که میخواستم با دوستام برم و دوره همی بازی کنیم ( که دو یا سه بار بیشتر نبود ) ولی دو هفته پیش که یه سری افکار بلند پروازانه اومد تو سرم و خواستم راه صد ساله رو یه شبه برم و شدید به پول احتیاج داشتم کله خری و قد بازیم باعث شد برم و با یه نفر بخوام که قمار کنم

حالا کل جریان رو حال ندارم تعریف کنم فقط اینکه من با یکی از دوستام رفتم اونجا طرف ساعت یازده شب باهاشون (همین یارو که حریفم بود و دوتا از دوستاش) بحث مون شد و بعدش بزن بزن و ....

زیره چشمم باد کرد

از اینکه کتک خوردم یا اینکه اون فرصت رو از دست دادم ناراحت نیستم از این ناراحتم که کسی نبود کمکم کنه که من نرم بخاطر پول دوباره سمت قمار در صورتی که راحت می تونستن دستم رو بگیرن به خاطر این ناراحتم که با یه تجربه ی بد بیلیارد رو گذاشتم کنار

از مرداد تا حالا دو نفر به عنوان شاگرد داشتم که بهشون اصول صحیح بازی رو یاد میدادم از درست ایستادن پشت میز تا سیاست درست انتخاب کردن تو بازی و شار زدن !! ولی الان دیگه رغبت نمی کنم حتی دیگه به کسی یاد بدم شاید بیست سال دیگه دوباره دلم بخواد برم سمتش نمی دونم هیچی نمی دونم ولی این رو میدونم که اون روز خیلی خیلی دور باید باشه اگه باشه...؟؟

از این پیام اخلاقی ها : کسی سمت قمار نره که من از یه راه رفته این پست رو براتون گذاشتم 
نظرات 5 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
الان که حالت خوبه...؟
از ژیام اخلاقی که دادی ممنونم..
قماره چیزه خوبی نیست .. اسمش هم دلهره تو وجود آدم ایجاد میکنه .. من که متنفرم ازش..
موفق باشی

اره دادا حالم خوبه
ممنون که مطلب ام رو خوندی

رتبه2درالکساوگوگل سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://p30rank.ir/?ref=8585

سلام کمتر از یک ماه 1000 بازدید کننده داری ...
بالا بردن آمار به طور بارو نکردنی[تعجب]
این سایت جهت افزایش بازدید کننده سایت های شما طراحی شده و بهترین گزینه برای بالا بردن ترافیک و در نتیجه افزایش رتبه در الکسا و گوگل می باشد

این سایت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته قادر است 4 پنجره همزمان را در زمان بازدید اتوماتیک به نمایش در آورد که تا 300% کارایی و بازدیدها را افزایش خواهد داد

توسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد

[گل][خداحافظ]

komiser سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام ممنون که اومدی بهم سر زدی
الان چطوری امیدوارم زیاد صدمه ندیده باشین خوشحالم دیگه قمار نمیکنین و امیدوارم خدا دستتون رو بگیره که از هر دست گیری بهتره

مهکامه سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

سلام
مرسی پستمو خوندیو تعریف کردی
فکر نمی کردم اینقدر با تجربه باشی
ولی از پیامت هم ممنون به بقیه هم گوشزد می کنم

ته سیگار پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://zirsigari.blogsky.com

از همون اولم میدونستم بازنده این بازیم ولی زندگیم رو سرش قمار کردم
آدمها بعضی موقعها خیلی احمق میشن

خوشحالم که یه تونستی یه کار بیهوده رو کنار بزاره
ولی خودمونیم باید خیلی حال بده قمار کردن

اره وقتی میبری بهترین لحظه ی عمرته
ولی هیچکس همیشه برنده نیست
نمی دونم باور میکنی یا نه ولی من زمانی به جایی رسیده بودم که از بازی متنفر بودم از بابام و برادرام به هر بهونه ای ژول میگرفتم که قمار کنم
از بازی کردن متنفر بودم ولی برا به دست آوردن یه سری چیزا ادامه میدادم
شبا تو اتاقم گریه میکردم که بتونم کنار بزارم ولی نشد تا اینکه تو مرداد به خاطر یه سری قضایا که نمیشه تعریف کرد کذاشتم کنار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد