شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

چی داره سرم میاد ؟

تو یه شرایطی قرار گرفتم که کاملا فضا و مکان رو مبهم حس میکنم. فکر میکردم تو این بیست ساله خیلی آدم خوب و دوست داشتنی ای بودم ولی همش اشتباه بوده اگه خوب بودم بخاطر این بوده که تونستم با شرایط خودم رو وفق بدم و اگه آدم دوست داشتنی ای بودم برا این بوده که شاید با هزار راه و روش خودم رو دوست داشتنی جلوه دادم ولی در اصل اینطور نبودم .

نقص های زیادی تو خودم پیدا کردم و همش رو مدیونه یکی از بهترین دوستام هستم البته اگه اون منو به دوستی قبول داشته باشه . سعی کردم ریشه ی این مشکلات رو پیدا کنم و درست شون کنم تا یه آدم 20-30 درصدی رو بکشم بالا

الان توی یه برهه ی زمانی ای قرار گرفتم که احساس میکنم دارم پوست میندازم و یه سیره تکاملی رو پشت سر میزارم و یه آدم جدیدی رو تو خودم تشکیل میدم که به مراتب از قبل کامل تره...

من تو این بیست سال به روی یه سری ارزش ها پا فشاری کردم که الان منو به اینجا رسونده ارزش هایی که برام مقدس بوده و همیشه به درستیش ایمان داشتم ولی اشتباه بوده و منو به این وضع کشونده ...

قسم شرافت من الان بین دوستام یه سوژه شده ولی من تاحالا هروقت همچین قسمی خوردم پاش وایسادم و به قولم عمل کردم الان هم به شرافتم قسم میخورم که چند روزه این مشکل درونی رو حل کنم و یه آدم متفاوت بشم...
نظرات 9 + ارسال نظر
نمیگم چون خیلی از دستت ناراحتم جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

مائیم و نوای بی نوائی بسم الله اگه حریف مایی

اگه آشنایی بگو اسمتو ؟
در مورد نظرت اول اینکه تشکر دوم حتما شروع میکنم تا ببینیم اون که اون بالاست چی می خواد

ستایش شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام اتفاقی افتاده

mahan شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.mehrave22.blogfa.com

سلام دوست عزیز

در مورد شریعتی باید بگم منظورش از این حرف کل فیلسوفان نبود چون در نامه آخرش به احسان پسرش به او گفت که فلسفه بخوان و احسان هم خواند و دکتری فلسفه گرفت و اینکه من خودم شخصأ به فلصفه علاقه دارم و مطالعه هم میکنم مخصوصأ از نظرات کانت خیلی خوشم میاد اما منظور من کلأ از ایدئولوژی تا عمل بود که تفاوتهای بسیار دارد مثلأ تاریخ پر است از بهترین نظرات گروه های مختلف اما در عمل موفق نبودند مگر نظرات مارکس روی کاغذ بد است خیلی هم جامع و کامل اما در عمل موفق نشد یا همین دین اسلام اگر به روز شود بهترین راهنمای بشریت است اما هیچ گاه اجرا نشده است باید نظرات با عمل تطابق یابد. در همین ایران گروهی به نام مجاهدین بهترین برداشتها را از قرآن داشتند و از نظر فلسفی خیلی هم غنی بودند اما در عمل شکست خوردند و همین شکست در عمل باعث شد تا در ایدوئولوژی هم شکست بخورند و نظرات دوگانه در بینشان پیش بیاید و به این مطمئنم که فیلسوفان موفق هیچگاه حاکمان موفقی نبوده اند.
با تشکر از حضور سبزت و تشکر ویژه از اینکه شعری زیبا در وبلاگتان خواندم

mahan یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.mehrave22.blogfa.com

سلام ممنون بابت اد کردن من منم شما را اد میکنم.
در مورد فلسفه باهات موافقم و خیلی دوست دارم از طریق فلسفه راز هستی را بدانم اما در مورد سیاست به نظر من کسی نمیتونه سیاسی نباشه چون ما در کشوری زندگی میکنیم که حتی نون گرفتن واسه خونه به سیاست ربط داره اما میشه یک رشته خاص را به سیاست وصل نکرد در مورد پدرانمون هم باید بگم درسته ما از پشت پرده سیاست خبر نداریم اما خودتون میدونید هیچ گاه نمیشه حقیقت را نشنید و نفهمید یا به قول شریعتی انسان میتواند خود را به نفهمی بزند اما نمیتواند نفهمد. من زیاد سیاسی نیستم اما از سیاست هم مطالعه میکنم شاید به خاطر علاقه پدرم بود که منم علاق مند شدم اما در مورد فلسفه که بحث ما بود باید بگم خیلی وارد نیستم و مطالعاتم بیشتر در مورد فبسفه غرب و بیشتر نظرات کانت دکارت و کمی هم از فلسفه کلاسیک مثل سقراط و افلاطون مطالعه داشتم در ایران هم بیشتر با نظرات محسن علیزلد آشنایی دارم که اون هم فلسفه غرب را مطالعه کرده کلا در مورد فلسفه اسلامی زیاد مطالعه نکردم.

مهکامه یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

من اگه قراره درسای این یه سالو امتحان بدم تو باید کل زندگیتو امتحان بدی پس من هم برات آرزوی موفقیت می کنم
امید وارم همون جوری که خودت می دونی خوبه،بشی

ممنون دوست عزیز

VIP سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام
بیست سالگی جزو مزخرفترین دوران زندگیه من گذروندمش ولی هر چی میری بالاتر مسئولیت سخت تر میشه. اینکه با خودت قرار گذاشتی که تغییرات ایجاد کنی خیلی عالیه و آرزو میکنم موفق بشی.
توی بلاگفا اگه بنویسی بهتر نیست؟

از تغییر خیلی میترسم ولی مثل اینکه راه دیگه ای نیست
توی بلاگفا بیش از سه سال نوشتم
لینکش اینه
www.negin2.blogfa.com

گلناز سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ http://toure.blogsky.com/category/cat-3/

تو که همیشه خوبییییییییی.اما این خیلی خوبه که ادم رو ضعفاش کار کنه......به نظرم همه یه عالمه ضعف دارن(هممون)...سخت نگیر

ممنون...

فراز سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.farazansari.blogfa.com

خیلی نفمهمیدم کی هستی . اما از نظر روان شناسی ادم می تونه تا هفت بار متولد شه . پیشا پیش تولدت مبارک .
در مورد متفاوت بودن .
خطر متفاوت بودن را بپذبر دیوانه باش ولی مثل عاقل ها رفتار کن

ستایش چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام .
درست کامنت قبل من جواب نداشت ولی اومدم بگم روز مادر بر مادر گرامی تان تبریک عرض میشود .ان شالله عمر 1000 ساله داشته و سایه مهرشان بر سر جنابعالی و دیگر اعضا خانواده مستعدام ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد