شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

خیلی مهم ...

سلام !

برام خیلی مهمه که این پست ام رو تا آخر بخونین...

نمی دونم توجه کردین یا نه ولی من تمامه شعر هام رو از توی وبلاگ برداشتم برای اینکه داشتم توی وبلاگ های بلاگفا از سر بیکاری میگشتم تا یه وبلاگ قشنگ و دل نشین پیدا کنم تا بتونم با خوندن مطالبش یکم از وقتم رو پر کنم که به یه وبلاگی برخوردم که توش دوتا از پست های من رو گذاشته بود یکی از پست هاش شعر منطق ریاضی من بود که وقتی دیدم شاخ در آوردم و خیلی خیلی ناراحت شدم به مدیر وبلاگش نامه زدم و گفتم که پست رو برداره که جواب داد که من این شعر رو از وبلاگ شما بر نداشتم و از جای دیگه ای برداشتم...

الان خیلی ناراحتم که شعر من که واقعا روش حساس هستم توی فضای اینترنت پخش شده و شاید بقیه ی شعر هام هم همین بلا سرشون اومده که من هنوز بهش بر نخوردم.!

برای همین تصمیم گرفتم که شعر ها رو از توی وبلاگ بردارم و توی همون دفترشعر خودم بنویسم هرچند شاید کسی نخونه ولی مطمئن هستم که اگه کسی ببینتشون میفهمه که این شعر مال کیه؟ از کجا اومده ؟ و حرف دل کیه ؟

نه اینکه شعر هام دست به دست بشه و کسی نفهمه که از کجا اومده ... 

نظرات 6 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام ...
خواهش عزیز عیبی نداره که سر نزدی ان شا الله گره از کارت باز بشه و شاد به جمع بچه های وبلاگ ویس برگردی ..
در مورد شعرت باید بگم اولا طرف کارش درست نبوده . ثانیا از کد هایی در وبلاگت استفاده کن که کسی نتونه راست کلیک کن تو مطلبی رو از وبت برداره ..
ثالثا :خیلی چاکریم ..
این شد. اصل این خنده رو لبته...
فعلا با اجازه ..

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لطفا به ما هم سر بزن.منتظرم

mahan شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.mehrave22.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدین اما به غیر از این حرف کلیشه ایی باید بگم شعرهایی که هست واسه خوندنه و یک نفر اگر شاعر باشه غرورش اجازه نمیده شعر کسی رو به نام خودش ثبت کنه اما هستند کسانی که عشق شعر دارند ولی شعر بلد نیستند واما به نظر من اثر شاعر زندگی خود شاعر و کسی نمیتونه زندگی کسی دیگه رو تصرف کنه.

komiser دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام
من شاعر نیستم اما میدونم وقتی چیزی مال آدم باشه و بی اجازه برش دارن ناراحت کنندس اگه من جای مدیر اون وب بودم و میفهمیدم شاعر شعر شمایین یا نامتون رو مینوشتم یا حذفش میکردم

komiser دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)

بیا 4تا نظر خوشچیلو مشجیییل بده عزیرم
راستی تو نظر قبلی اسمم یادم رفت

نیلو فر سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

حالا درسته کارشون دزدیه اما بیانگر این مطلب هم هست که چقدر کارت درسته ((((:

بابا دمت گرم آبجی
شرمندمون میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد