شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

اصفهان

یه مدتی هست که آپ نکردم...

راستیتش دست و دلم به نوشتم خیلی وقته که نمیره ! خیلی دوست دارم یه چند خط شعر بگم ولی نمی تونم خیلی دوست دارم مثل سابق این قدرت رو داشتم که به چیزی فکر نکنم ولی این هم نمیشه...

بعد امتاحانا رفتم چند روز اصفهان پیشه عمم اینا ! به خودم گفتم یه سفر برم شاید با تغیر آب و هوا وضعیت درست شه . تو کله خانواده به تنها کسی که دلم رو خوش کرده بودم پسر عمم ( علیرضا ) بود همیشه بهترین دوستم بوده و هست اما فکر میکنم بعد از این سفرم یکم مجبور بشیم رابطه مون رو کمتر کنیم آخه اونجا کاملا احساس زیادی بودن و مزاحم بودن بهم دست داد و یه جوری باهام

حالا با این شرایط دیگه فقط باید دلم رو به یسری رفیق های همکلاسی بی معرفت خوش کنم که میدونم ...

پ.ن : اها راستی...! خدمت سربازی فعلا به حالت تعلیق در اومد

پ.ن 2 : پی نوشت اول تنها خبر خوب سال 89 بود

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ

بی معرفت خودتی....:دی
بابت سربازی هم تبریک

MiSs یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ق.ظ

من با نظر مهسا مواوخم...
بی معرفت خودتی :)
"دنیای وارونه"

بسوی فردا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، آیا شما بعضی اوقات خبرهای بی بی سی را باور می کنید یا قبول می کنید که به دلایل سیاسی این خبرها درج شده اند ؟ اگر وقت داشتید خوشحال می شوم نظر شما را بدانم . موفق و پیروز باشید

سارا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

بابت سربازیت خوشحال شدم بهت تبریک می گم.
برای همه ی آدما این دوه پیش میاد سخت نگیر می گذره دوباره میوفتی تو خط نوشتن مثه سابق.

الف دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://callmyname.blogsky.com/

ایندفعه رو سخت نگیر شاید یه چیزایی هست که تو نمیدونی و این تو رفتارش تاثیر کرده بود ..
انشالله خبرهای خوش بیشتری بهت برسه

در مورد علیرضا چیزی نیست که ندونم و من با علیرضا مشکلی ندارم...
دلم از خانواده ی علیرضا گرفتست

komiser دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

ولادت منجی مبارک
ناراحت نباش درست میشه همه چی
آپم بیا اون طرفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد