شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

مگه رفیفی هم مونده ؟

شاید بازنده اونی باشه که رفیقی نداره و اونایی هم که داره از دست بده !

ولی مهم اینه که چطوری از دست بده ؟ مهم اینه که وجدان درد میگیره یا نه ؟ مهم اینه که رفاقت کرده یا خیانت ؟

وقتی جواب همه این سوالا ارزش های زندگی و رفاقتت رو خراب نکرده باشه نمیشه گفت که تو بازنده ی بازی بودی...

باختن و سوختن تو رفاقت یه دنیا باهم فرق میکنن !

همیشه وقتی یه دوستی ای تموم میشه یه طرف سوخت میده و طرف مقابل اش باخت....

خیلی خوشحالم که هیچ وقت باخت ندادم ولی سوخت های زیادی دادم تو دورانه زندگیم...

 تا حالا با همه نوع آدمی رفاقت کردم ! رو همه تاثیر گذاشتم ولی از کسی تاثیر نگرفتم و راه خودم رو ادامه دادم این قضیه بعضی مواقع به نفع ام بوده و خیلی جاها به ضرر ام ... چون احساس میکنم سیره تکاملم ثابت مونده

به قول یکی از دوستام که یروز تو یه برهه ای اززندگی قرار میگیری که رفاقت ها برات حساب دو دوتا چهار تایی پیدا میکنه و از اون تیپ معرفتی خارج میشه. اما من با این تفاسیر خیلی راه دارم که بتونم برا خودم اون شرایط رو ایجاد کنم چون همین الان دارم توی دوستی های دیگران اون حساب دودوتایی رو میبینم...

همین الان هستند کسایی که فکر میکنن من چه موجوده کثیفی هستم اما همونطور که این بالا گفتم من تو روابط ام وجدان دردی ندارم و حداقل خودم میدونم که اگر کاری انجام دادم با حسن نیت بوده.

پی نوشت : خیلی وقته که یاد گرفتم همه جیز رو بریزم تو خودم و ساکت باشم...

پ.ن 2 : دارم به این اصل میرسم که هیچ کسی رفیق نیست و رفیق پیدا نمیشه. باید به همین وضع عادت کرد

یزدان پاک همگامتان باد عزیزان...

نظرات 8 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

مرد فقط نا مردای قدیم!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ http://doranetanhai.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با نام دوران تنهایی لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

ستایش چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ق.ظ

دمت گرم که هنوز معرفت رو داخل وجودت نکشتی ...
سلام عزیز خوبی....
ممنون از کامنتت ...
فیض بردم ...
درباره رفیق هم باید بگم از رفیق بیشتز از خوشیش خنجر خوردم و بس..
رفیق هم رفیقای ده هزار سال پیش البته اونا هم به دوره خودشون خوب نبودن ...اره عزیز ...

آزاد چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام جناب اردشیر
ما نمی نگریم ، بلکه اثبات می کنیم
موفق باشید

نگین چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

می دونی جالب اینجاس که ما همه میگیم رفیق خوب پیدا نمیشه ولی خودمون رو یه رفیق خوب در نظر میگیریم
این نشونه ی اینه که خیلی وقتا سوء تفاهم عامل خیلی از این مسائله
امیدوارم از حرفام برداشت بدی نکنی . ولی چیزی بود که واقعا دارم بهش کم کم میرسم ...

سلام
اره کاملا قبول دارم حرفت رو برا همین سعی کردم همیشه از نگاه دیگران خوب باشم تا نگاه خودم ولی نمیدونم چقدر موفق بودم

سارا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

سلام
خوشحال شدم که آپ کردی.
قبول دارم رفیق کم پیدا میشه ولی این به معنای این نیست که پیدا نمی شه. چرا پیدا میشه. برای من پیدا شده. بگرد برای تو هم پیدا می شه البته شاید هست ولی تو ارزشش و درک نکردی.

شاید

سجاد پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.2boys1989.mihanblog.com

سلام.
واقعا ویلاگ جالبی داری.شایسته بهترین هاست.می خواستیم(من و فرشاد)بگیم یک وبلاگ داریم البته نه به قشنگی وبلاگ شما.
خوشحال می شیم سر بزنید و بیشتر خوشحال می شیم با نظراتون راهنماییمون کنید.منتظر حضور سبزتون هستیم.

mahsa پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

باهات موافقم ... تو همه موارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد