شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

ماه رمضان !

ماه رمضان هم اومد....

اصلا نمیدونم برا چی آدم یه ماه روزه میگیره و حکمت اش چیه ؟ دوست هم ندارم بدونم . جدیدا هیچجوره خوشم نمیاد تو همچین بحث هایی وارد بشم

ولی درکل روزه ام رو میگیرم بازم نمیدونم چرا ؟

حالا اینارو ولش کن....

اومدم در مورد پست قبلی یه چیزی بگم که به یه خونه تکونی اساسی بین رفیقام نیاز دارم

خیلی ها باید برن تو صندوقچه خاطرات من !

نظرات 4 + ارسال نظر
آذر پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام داداشی
ماه رمضونت به خوبی و سلامتی بگذره ...
چرا همه به یه سنی می رسن یه تحولی تو دوستاشون می دن؟
مگه نمی شه با همه جور ادمی کنار اومد؟

من همه رو نمی دونم...
فقط در مورد خودم میتونم بگم

مهسا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ق.ظ

منم؟

سارا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

منم همین یکی دو روز پیش این کار رو کردم.
یکی می گه کار درستی بود یکی می گه اشتباه.
ولی خودم نمی دونم چه حسی دارم؟!!!!!

پیمان شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ

هیچی فلسفه ای نداره
این یک کار بیهوده و مضری هست که برای یهودیا بوده و بعدها وارد اسلام شده همین!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد